Pomysł na: domowy kebab

środa, lutego 05, 2014 ZaKochaj się w Smakach 0 Comments

Mam dla was bardziej pomysł, niż konkretny przepis.
Wczoraj pokazywałam jak zrobić placki do tortilli [klik, klik], dziś pokaże do czego można je wykorzystać - bez znaczenia czy będą one zimne / ciepłe / odgrzane / czy z dnia wczorajszego. Zobaczcie sami :)

Instrukcja przygotowania będzie obrazkowa :)





Na placki nakładam ulubioną sałatę [ja wykorzystałam mix sałat - z moją ulubioną rukolą], dodaję pokrojonego pomidora [dodajcie też ogórka- świeżego-kiszonego-konserwowego, rzodkiewki - wszystko co macie w lodówce], dokładam grillowanego kurczaka i zalewam wszystko sosem czosnkowym* oraz ketchupem. 

Mmm.. Świetne ! :)

*sos czosnkowy = jogurt + czosnek + kapka ketchupu + troszkę cukru, soli, pieprzu oraz kropelka soku z cytryny 


Ulubione

Top blogi Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów