Makaron makaronowi nie równy

czwartek, stycznia 16, 2014 ZaKochaj się w Smakach 3 Comments

Wspomniałam że udało mi się zrobić pierwszy raz w życiu makaron 
(nigdy wcześniej nie próbowałam go nawet robić, 
nie wliczając pomaganie babci :) 

Makaron jest trochę kontrowersyjny, ze względu na mąkę kukurydzianą. 
Robi się go natomiast strasznie szybko. 

Przechodzę teraz fascynację mąką kukurydzianą. 
Zdjęcia niestety nie są zbyt dobre, ale to tylko dlatego, że nie miałam pojęcia jak pyszne będą efekty. 
Mam nadzieję, że przepis się spodoba :)
Składniki podaję na jedną porcję. 



Składniki:
1 żółtko
3-4 łyżki mąki kukurydzianej
szczypta soli 
łyżka otrębów 
[opcjonalnie]

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać, aby powstała ścisła masa.
Bardzo cienko rozwałkować i pokroić na takie kawałki jakie chcemy. 
Ja przygotowałam makaron tradycyjny, krojąc go w paski. 
[niestety nie rozwałkowałam go zbyt dobrze]

Taki makaron wrzucamy do małej ilość gotującej się wody z odrobiną soli. 
Gotuję przez ok. 4 minuty. 



Nie jest to ten makaron z naszej pamięci ale na pewno domowy :)

Ulubione

Top blogi Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów