Krwiste Halloween - Krwisty burak

środa, października 30, 2013 ZaKochaj się w Smakach 0 Comments

Moda z zachodu zalewa Europę w każdej dziedzinie. 
Spotkamy się z nią również w kuchni. 
Dziś mój pomysł na zachodnie święto z polskim burakiem
Burak zachwyca mnie swoim kolorem. 
Nie znam chyba żadnego innego warzywa, które w zależności od sposobu przygotowania tak zmieniałoby swój kolor.

Burak jest bardzo pospolity. 
Większość jednak kojarzy go tylko z domowymi buraczkami przygotowanymi na ciepło. 
Ja zachęcam Was do eksperymentów w kuchni. 
Mój dzisiejszy burak jest ugotowany, lecz już niedługo pokaże Wam buraka pieczonego. 
Korzystajmy jak najwięcej z buraków. Teraz, kiedy jest na nie sezon.





Przedstawiam Wam mój nowy film  :)


Ulubione

Top blogi Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów