Popovers czyli połączenie omletu i ....

wtorek, grudnia 31, 2013 ZaKochaj się w Smakach 3 Comments

Mam nadzieję, że święta minęły wam spokojnie. 
Dziś świętowania czas dalszy :) 
Każdy myśli o dobrej zabawie. 
A ja już dzisiaj chciałabym wam zaproponować coś na śniadanie. 
Idealne na takie świąteczne, leniwe poranki jak ten jutrzejszy. 

PoPovers 
to puste w środku "mufinki". Smakują jak połączenie omletu oraz jajecznego sufletu. Przypominają one ciasto gotowane. 

Dodatkowo wszystkie składniki na pewno znajdziesz o poranku w lodówce. 
Ja upiekłam je w foremce do cupcake. Dlatego są dość małe. Jeżeli macie taką możliwość, pieczcie je w wyższych foremkach. 
Można zrobić również jedną dużą babeczkę i nadziewać jeszcze przed włożeniem do piekarnika.
Gorąco polecam. 
Śniadaniowe poPovers z domowym truskawkowym dżemem.

Składniki
1 szklanka mąki pszennej
1 szklanka mleka
3 jaja
2 łyżki roztopionego masła
[ostudzone]
1/2 łyżeczki soli

Wszystkie składniki należy dokładnie wymieszać.

Foremki zapełniamy do 2/3 wysokości. 
Możecie użyć papilotek jak ja lub natłuścić foremki.

Pieczemy w 200*C w nagrzanym piekarniku przez 20 minut. Po tym czasie obniżamy temperaturę do 180*C i pieczemy jeszcze 15 minut.
Pamiętaj aby nie otwierać piekarnika w trakcie pieczenia.

 Śniadaniowe poPovers z domowym truskawkowym dżemem.

 Smacznego ;)

Ulubione

Top blogi Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów