Szybka i łatwa pizza!

wtorek, października 22, 2013 ZaKochaj się w Smakach 4 Comments

No to zaczynamy. 
Na pierwszy rzut PIZZA! 
Kto jej nie lubi ?

Moje przepisy zazwyczaj powstają wtedy kiedy akurat nadejdzie mnie ochota aby coś zjeść. 
Dziś padło na pizzę, z mojego lenistwa wynika nie raz dobra rzecz, gdyż mój obiad powstał tylko z tego co akurat miałam w kuchni :)


Ciasto bez drożdży aż mnie samą zadziwiło jak smaczne i proste może być, musicie sami też ją przetestować w chwilach ochoty na coś "niezdrowego" :)



Składniki na ciasto bez drożdży:
2 szklanki mąki pszennej
2/3 szklanki mleka
1/3 szklanki oleju
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli 
ulubione przyprawy 

Przygotowanie:
1. Wszystkie składniki wrzucam do miski

2. Ciasto początkowo mieszam jedynie dużą łyżką, gdy ciasto jest zbyt lepkie dodaje jeszcze trochę mąki, następnie ugniatam ręką. Po chwili wysiłku moje ciasto wygląda właśnie tak:

3. Na blachę wysypuję trochę bułki tartej abyśmy dobrze mogli ją zdjąć po upieczeniu

4. Na ciasto rozsmarowuję (najprostszym sposobem) ketchup (oraz jeśli macie pod ręką różnego rodzaju sosy)


5. Niestety w mojej lodówce dziś skromnie... Rozsypuję pora pokrojonego w piórka (swoją drogą por został umyty i skrojony podczas ostatniego gotowania i zamrożony aby mi się nie popsuł - polecam ten sposób przechowywania pora, z walorów smakowych bowiem nic nie traci )


6. Podobnie kukurydza, nie jestem w stanie zjeść całej puszki, połowę więc zamroziłam


7. Salami jest świeże :) 


8. Na koniec końcówka sera żółtego


9. Wstawiam pizzę do rozgrzanego do 200' piekarnika na 20 - 25 minut. Wyjmuję gdy ciasto jest odpowiednio zrumienione (to ważne aby piekarnik był już nagrzany )


I mogę już jeść :)



Jak widzicie obiad, który starczy dla mnie na 2 dni, nie wymagał dużych nakładów finansowych, powiedziałabym nawet że pomógł mi oczyścić moją lodówkę :)

Ubrudziłam dokładnie 4 przedmioty wliczając w to dużą blachę :) 

Same plusy - zmywania też mało :)

Życzę wszystkim smacznego!


P.S Podzielcie się ze mną w komentarzach czy wam smakowało oraz  jak "przerobiliście" ten przepis :)


Pozdrawiam!


Ulubione

Top blogi Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów